Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ برابر با  ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷  برابر با ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸
Behrouz

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

به مناسبت يازده دی، روز شهدای سازمان

 

گرامی باد یاد همه شهیدان آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

 

یازدهم دیماه، سالگرد شهادت حماسی علیرضا شکوهی دبیر اول سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)، روز تجدید پیمان راه کارگری هاست با همسنگران جان باخته خود. یازدهم دی، سنتی است در سازمان ما، برای بزرگداشت همه شهیدان راه آزادی و سوسیالیسم، و برای ابراز همبستگی با خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی.

 

چهل سال است که قصابان جمهوری اسلامی عشق را به تازیانه بسته ا‌ند، تبسم و ترانه را بر لب ها جراحی میکنند، بر زیبایی اسید می پاشند، و آزادی را به صلیب می کشند. شهدای راه آزادی و سوسیالیسم، شیردلانی هستند که عشق و انسان را رعایت کردند، و همچون قطره‌های الماس در تاریک ‌ترین شب های تاریخ کشورمان درخشیده ا‌ند. اگر دفاع جانانه علیرضا شکوهی وهمه سرسپردگان راه آزادی و سوسیالیسم در بیدادگاه‌های جمهوری اسلامی رعشه بر اندام حاکمان شرع نظام انداخته بود، روز شهدای سازمان ما امسال در شرایطی فرا می رسد که سرود آزادی در کشورمان بر لب های میلیون‌ها ایرانی جاری است. شورش  بزرگ دی ماه ۹۶، پیشروی خرامان جنبش مطالباتی لگدمال شدگان، و دامنه و رادیکالیسم خیزش توده‌ای در ایران، چهار ستون استکبار ولایی در ایران را به لرزه درآورده است. دفاعیات، زمزمه‌ها و الوداع‌های شادمانه شهدای ما، نه واپسین سرود، که فریاد پرصلابت درد مشترک مردم ما بود. در چنین شرایطی، وفاداری به آرمان شهدای آزادی و سوسیالیسم، معنایی جز تلاش برای غلبه بر پراکندگی جنبش و تشدید مبارزه برای برانداختن یوغ بردگی نظام اسلامی، ندارد. با الهام از شجاعت، وفاداری، و سرسپردگی شهدای جنبش به آرمان‌های والا، باید که همه عرصه‌های مبارزه را به تجلی گاه اتحاد همه مبارزان آزادی و سوسیالیسم در سراسر ایران تبدیل کنیم.

 

در سال روز بزرگداشت خاطره شهدای راه آزادی و سوسیالیسم، سوگند وفاداری یاد می‌کنیم که همچنان پیگیر و خستگی ناپذیر در راه آرمان پرشکوه آن عزیزان پای خواهیم فشرد و بدور از هر قید و بند فرقه گرایانه در جهت دستیابی به اتحاد گستردۀ همه مبارزان آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم، راه رهایی کارگران و زحمتکشان را پی خواهیم گرفت. در این روز، و همه روز ها، در مقابل خانواده‌های همه شهیدان راه آزادی و زندانیان سیاسی، سر تعظیم فرود می آوریم. پیکار برای اندیشیدن و حق اندیشیدن،  پیکار برای لغو شکنجه و اعدام و آزادی زندانیان سیاسی، پیکار برای رهایی مردم از زنجیرهای استبداد و استثمار، بدون فعالیت‌های خستگی ناپذیر و جسارت و وفاداری رشک انگیز خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی ممکن نیست و نخواهد بود. تاریخ بی قراری خانواده های شهدا و زندانیان‌ سیاسی، تاریخ بی قراری مردم ماست. دادخواهی و رهایی کارگران و زحمتکشان ایران در گرو دادخواهی برای همه قربانیان این نظام جهنمی است.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد  آزادي، دموكراسی و سوسیالیسم!

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ برابر با ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©