Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ برابر با  ۲۳ اگوست ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱  برابر با ۲۳ اگوست ۲۰۱۲
پیام کنگره هفدهم سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

پیام کنگره هفدهم سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

به خانواده های شهدای جنبش مردمی ایران

 

در برابر تندر می ایستند، خانه را روشن می کنند و می میرند!

 (احمد شاملو)

 

این بار هم کنگره ی سازمان مان را با یاد شهدای به خون خفته مردم کشورمان آغاز کردیم؛ همه به احترام آن هائی که  جان های عزیز شان، که از شور زندگی موج می زد،  را بر سر آرمان هایشان گذاشتند، به پا خاستیم و با یک دقیقه سکوت  در برابر یاد و خاطره ی  شهدا و ایستادگی خانواده های داغدار و وفادار سر تعظیم فرود آوردیم.

 

ادای احترام به شهدای جنبش مردمی کشورمان؛ به شهدای جنبش انقلابی و سوسیالیستی  و شهدای سازمان مان، بیش از هر چیز در میثاقی نهفته است که راه  آن عزیزان را پی بگیریم و پرچم های خونین آنان را با افتخار بر دوش کشیم. این مهم در شرایطی که جنبش دادخواهی خانواده های عزیز از دست داده و جان بدربردگان سال های سیاه حاکمیت استبداد دینی و هارترین سیستم  حاکمیت سرمایه، فراگیرتر و توده ای تر شده و چشم طمع دشمنان را نیز در پشت خود دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

اکنون که توطئه ی سکوت در مورد کشتارهای ددمنشانه ی جمهوری اسلامی در هم شکسته شده و فریاد دادخواهی خانواده های عزیز از دست داده، بسیاری را  آگاه و آگاه تر ساخته است، پیام های شهیدانی که جان بر سر آرمان شان نهادند، بیش از پیش آشکارتر می شود و نسل های جوانتر را نیز با خود همراه می سازد. حالا که پرده ها بالا رفته و جنبش دادخواهی بعنوان جنبشی سازش ناپذیر و حق طلب در برابر کلیت نظام استبداد ایستاده، توطئه ها برای به انحراف کشاندن آن آغاز شده است. اما این جنبش، که وامدار کسانی است که  جان خود را بر سر آرمان آزادی، برابری، حرمت و شرف انسانی و زندگی شایسته ی شأن انسانی برای همگان  گذاشتند، نمی تواند به این آرمان ها پشت کند. جنبش آزادی خواهانه و برابری طلبانه ی کشورمان، شهیدان بیشماری برای مقابله با مثلث شوم دشمنان مردم، روحانیت، سلطنت و امپریالیسم داده است. تاریخ یک قرن اخیر ما پر از رشادت های وصف ناپذیر آرمان گرایانی است که سعادت مردم کشورمان آرزویشان بود.  این آرمانی است که باید پاس داشته شود.

..

 ما شرکت کنندگان در کنگره هفدهم سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر) ، بک بار دیگر در برابر عظمت خاطره ی  شهدای به خون خفته ی مردم کشورمان و در برابر درد و رنج خانواده های عزیز شهدا سر تعظیم فرود می آوریم و با آن ها پیمان می بندیم  که پیگیرتر و سازش ناپذیرتر از همیشه  از آرمان شهیدان راه آزادی و سوسیالیسم دفاع کنیم و در این شرایط سخت و پیچیده در کنار جنبش دادخواهی خانواده های داغدار شهدا باشیم.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

کنگره هفدهم  سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

شهریور ماه  ۱۳۹۱ - آگوست ۲۰۱۲.

 

انتشار توسط : هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

 

.

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©